YAnkess
Administrator
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Wto 12:54, 20 Maj 2008 Temat postu: Soso Blizz Es PVP |
|
|
Oto i ona :
1. Wstep
2. Statystyki
3. Skile
4. Items
5. Progi
6. Własne refleksje
7. PvP
8. Zakonczenie
1. Wstep
Na wstepie chciałbym zaznaczyc ze w swoim zyciu spotkalem tylko jedna podobna sorc, wiec mysle ze powinna ona zainteresowac paru uzytkownikow. Stworzylem i gralem nia na poprzednim laderze i z zazdrosci o to ze ktos moglby grac nia oprocz mnie nie chcialem pisac tej taktyki, ale w okolicznosci takiej ze nie uda mi się predko zrobic jej na tym laderze postanowilem podzielic się nia z innymi. Jest to taktyka na sorc blizz ES ze zmiennym ekwipunkiem. Ostrzegam : droga.
2. Statystyki
Początkowe Statystyki Czarodziejki (Poziom 1):
Siła: 10
Zręczność: 25
Żywotność: 10
Energia: 35
Mana: 35
Życie: 40
Wytrzymałość: 74
Automatyczny Wzrost Statystyk Co Poziom:
Życie: +1
Mana: +2
Wytrzymałość: +1
Efekty Punktów Statystyk:
1 Punkt Żywotności Dodaje 2 Do Życia
1 Punkt Żywotności Dodaje 1 Do Wytrzymałości
1 Punkt Energii dodaje 2 Do Many
I tutaj zaczyna się placz J Gdyz z perf itemami będziemy musieli wpakowac 101 sily. Straszy ? nic bardziej mylnego, nikt tego pozniej nie odczuje na skorze.
Cala reszte pakujemy w Energie. Ani jednego punktu w zycie, o czym napisze i wyjasnie wszystko w punkcie 6.
3. Skile
Od razu mowie ze nie uda nam się jej nigdy skonczyc.
Drzewko ognia : 1pkt w cieplo
Drzewko blyskawic : 20pkt telekineza. 1pkt tele. 0pkt ES !
Drzewko zimna : 20pkt w zamiec. 20pkt w mistrzostwo. 20pkt w lodowe uderzenie. 20pkt w lodowy pocisk. 1pkt w lodowcowy grot. 1pkt w zamarznieta kule.
A teraz kolejnosc.
Pomine te skile co trzeba dac 1pkt.
A maxujemy w ten sposob:
1.Telekineza
2.Zamiec
3.Mistrzostwo
4.Lodowe uderzenie
5.Lodowcowy pocisk
Jako, ze maxujemy telekineze, nie starczy nam pktow na 1 synergie. Rezygnujemy z lodowcowego grotu. TYLKO I WYLACZNIE z tego. Przyczyna ? lodowy pocisk daje nam synergie do zamarznietej kuli, i mimo ze dalismy 1 ptk osiagamy dmg ~600-800, i mozna czasem przyzwoicie sie pobawic oraz odpoczac od blizza
W ES nic nie dajemy, dostaniemy skill z memory.
4. Lista itemow.
Tak w ogole nie podlega dyskusji. Jezeli nie stac Cie na np life sks - nie zabieraj sie za robienie tej sorc. Przykre, ale taka jest prawda.
Weapon :
Fantom Smierci.
(+) Mega kop do dmg.
(-) 20fcr to niezbyt duzo.
Shield :
Spirit.
(+) 35 fcr ! <---- tylko i wylacznie 35.
mana !
life
2 skile
(-) Trzeba dac te 101 pkt
Armor :
Viper.
(+) Fcr
1 skil
(-) Ormus lepszy, ale Fcr nam trzeba.
Helmet :
Woal skrzydel nocy.
(+) dmg ! <--- nie ma innej opcji. Brakuje nam synergii, musimy nadrobic dmg.
(-) czako ma life,mana.
Amu :
blue/craft/rare.
blue : 3skill + life
craft/rare : 2skill + life + mana. <--- o tym wypowiem sie w 6 punkcie.
Ringi:
Soje. Koniec, nic innego.
(+) 1 skill
mana !
(-) brak
Gloves :
Frostburny.
(+) mana !
(-) brak fcr
Belt :
Arach. Koniec i kropka.
Boots :
Sands.
(+) str
vita
20fhr <--- podstawa. Pozwoli nam osiagnac 86prog fhr,
(-) Tutaj kto co woli, ww daja wiecej life itp.
Ekwipunek :
Torch 20/xx.
Anni <--- ciezko pisac o perf, jak sie uda 20/xx/x to super.
8x LIFE sks <--- punkt 6.
1x 12fhr sk
20life scs/ 20life xxmana
Ekwipunek zmienny : <---- punkt 6.
-memory
-circ 3light
-light sks
-ormus 3es
-amu 3light
-cta + spirit
5. Progi
Fcr ( szybsze rzucanie czarów )
0 9 20 37 63 105 200
Próg 105 fcr będziemy osiągali zawsze. Nigdy nie schodzimy niżej, nigdy też nie będziemy osiągali progu 200.
Fhr ( szybsze odzyskiwanie równowagi )
0 5 9 14 20 30 42 60 86 142 280
Zawsze bedziemy mieli 86fhr. Solidny prog.
6. Wlasne refleksje.
Uff tutaj w koncu wyjasnie idee takiej sorki
1.Uzywanie spirita jest niepodwazalne, i musi miec on 35fcr. Nie bedziemy osiagac bloku, wystarczajaca ilosc zycia,many oraz solidny prog fhr wystarcza.
2.Tutaj wyjasnie w jaki sposob bedziemy mieli duzo zycia i many.
Walimy wszystkie punkty w mane, gdyz to od tego dostaniemy premie % od Soi oraz Frostburnow. Ponadto scs daja wiecej life niz many. Mozemy wrzucic sobie 2x 17mana scs, reszta 20life. Taliki life+mana to luksus
3.Skilery musza byc life, nie ma watpliwosci. Nie musza byc 40. Wystarcza 20+.
Mozna wrzucic 1 gc life+mana zamiast life skilera.
12fhr potrzebny do progu.
4.Amulet : life>mana ! musi dac nam duzo zycia, mane dostaniemy z punktow. Najlepsze rozwiazanie wedlug mnie ? blue : 3cold 100life Chociaz widzialem ciekawy rare 2skill 40life 100mana. Tez ladny
5.Ekwipunek zmienny
Tutaj wszystko zalezy od checi gracza.
1. Napalony maniak :
zakladamy memorke, ormusa, amu, circ, i wymieniamy skilerki. Rzucamy ES, osiagamy ~90%. Zrzucamy z siebie light eq, zakladamy cta i wychodzimy z miasta. Mamy ~90% ES , 3.5k many, 1.5k life. Na mnie to robi wrazenie. Mozolne ? owszem, ale gz dla tego komu uda sie nas zabic.
2. Normalny gracz :
Zakladamy memorke, amu i ormusa. Rzucamy Es, mamy ~80%. Zmieniamy na cta i jazda za miasto.
3. Leniuch i obibok ( czyli jak gralem ja )
Na switchu mam memorke, amu wkladam do ekwipunku zamiast 1sc. Zmieniam amu, wciskam "w", rzucam ES, znowu "w" , zmiana amu. ~900-1000life, 2.5k many, mozemy rowniez poprosic kolege o okrzyk
7. PvP.
Tutaj moje wlasne doznania, porady.
-vs sorc
Blizz - nic napisac sie nie da. Wygra lepszy,
Orb - 1 z najtrudniejszych rywali. Jesli nie uda nam sie trafic, wykonczy nas. Potrzeba 2-3 hitow. Gramy ostroznie, ale musimy dzialac szybko, ze wzgledu na te niepozorne,male pociski.
Light - smiech na sali, unikamy blyskawic, gramy na 1ekran od niej i rzucamy blizza na granice ekranu.
Fb - Dlugie i meczace walki. Unik>atak. Unikamy lecacych Fb , jednoczesnie rzucajac blizze gdzie sie da. W koncu w nie wpadnie, nie uzywamy lodowego uderzenia.
-vs pala
Hammer - Blizz w siebie i tele dla ostroznych graczy. Blizz w siebie i pakujemy lodowym uderzeniem w pala - dla graczy o mocnych nerwach ale spokojnie hammer nie ma szans.
Smite - Blizz w siebie i tele, jak wyzej. Mozna rowniez pakowac lodowym uderzeniem, ale czasem mozna sie mocno zdziwic jak sie napakuje absami, ale na zmiane decyzji jest juz za pozno.
auradin - smiech
Foh - jedna z trzech najbardziej lamerskich postaci (moje osobiste zdanie). Ale i na niego jest sposob. Uciekamy na 1 ekran, conv nas nie siega, foh goni jak glupi a my patrzac sie na mape rzucamy mu pod nogi blizza. W koncu wpadnie. Mozna rowniez zrobic tele mu na glowe i wpakowac pare kulek w tylna czesc ciala. Ale to raczej na slabszych fohow.
-vs dru
Wilczek - pominę, nie ma co pisac.
Ele - 2 z najtrudniejszych rywali ( najtrudniejszy). Prawdziwy twardziel, walki trwaja 10min albo i wiecej. Poprostu uciekajac ciaglym tele, rzucamy blizza i liczymy ze albo dru wpadnie w 2 naraz, albo zapomni odnowic zbroi
-vs asska
WW - blizz w siebie i tele.
Trapa - kolejna lama ale nie ma szans. Obstawiona trapami jest bezbronna. Robimy tele w kolko w odleglosci 1ekran i rzucamy tele przy granicy monitoru.
-vs barb
WW - blizz w siebie i tele.
-vs necro
psn - smiech na ustach mych.
Bone - wbrew pozorom trudny przeciwnik. Strasznie ciezko go ustrzelic. Gramy bardzo ostroznie caly czas telujac. Rzucamy blizzy liczac ze nasz rywal w nie wpadnie.
-vs ama
Bow - prosty przeciwnik Robimy tak : oddalamy sie na odleglosc troche blizsza niz 1ekran. Robimy tele po okregu na okolo amki, co jakis czas rzucajac blizza w leb. Strzaly nas nie trafiaja bo uciekamy tele. Gdy amka wpadnie w panike i zacznie biec, telujemy jej w glowe i wrzucamy pare kulek.
Java - uwazamy na lecace pociski i blizz w glowe.
fc - Najwieksza lama w swiecie battlenet. Jedyny mozliwy sposob, to tak jak z fohem. 1ekran i rzucamy blizz na krawedz ekranu. Albo wpadnie, albo sie rozmysli. Przynajmniej my przezyjemy.
8. Zakonczenie
Na zakonczenie podsumujemy nasza sorc :
3.5k many
1.5k life.
90%es
10-11k dmg <--- nie najwiecej, ale spokojnie wystarczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|